Pazar, Aralık 30, 2012

SWEENEY TODD:The Demon Barber of Fleet Street

     Herkese merhabalar,
    
     Müzikal yapımlar bazı ya da çoğu insanın hoşuna gitmez ki özellikle Sweeney Todd gibi senaryoya sahip filmler itici bulunabilir izleyiciler tarafından. Ancak bence gayet hoş, sürükleyici ve insanda merak uyandıran bir film Sweeney Todd.


    
     Filmin konusunu kısaca özetlemek gerekirse, haksız yere hapishaneye gönderilen bir adamın, karısı ve kızına yapılan acımasızlıklar için intikam yemini ederek yaşamına devam eden veya etmeye çalışan bir olaylar serüvenidir. Başrol karakteri olan Benjamin Barker, intikamını almak için kimliğini gizleyerek Sweeney Todd karakterine girmiştir ve onun suç ortağı Bayan Nellie Lovett tereddüt etmeden yardım etmiştir.

     Filmimiz 2007 yılı Amerika ve İngiltere yapımıdır, yönetmen koltuğunda ise Tim Burton yer almaktadır. Baş rolü ise Johnny Depp, Helena Bonham Carter ve Alan Rickman paylaşmaktadır. IMDb'den ise 10 üzerinden 7.5 puan almıştır.



     Filmi izlemek için açtığımda temkinliydim ve beni memnun etmeyeceğini düşünerek izlemeye başladım. Ancak hiç de düşündüğüm gibi olmadı ve filmi gayet keyifli bir şekilde izleyerek tamamladım. Neden mi izledim? Kardeşimin ısrarı üzerine :)

     Filmdeki ambians kurgu insanda merak uyandırıyor ve sonunda intikamın alınıp alınamayacağını bilmek istiyorsunuz.



     Çok fazla müzikal film seyretmediğim için karşılaştırma yapamıyorum malesef. Ancak siz de benim gibi başta temkinli iseniz durmayın devam edin, pişman olamayacaksınız :)

     İyi seyirler.

    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder